Rigger 3D
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
– tworzenie i rozwijanie rigg’ów postaci
– współpraca z zespołem modelarzy w celu optymalizacji modeli pod riggowanie
– współpraca z zespołem animatorów w celu tworzenia przyjaznych i spełniających aktualne potrzeby rigg’ów
– tworzenie i rozwijanie systemów ułatwiających pracę animatora
– tworzenie dokumentacji technicznej
Wymagania:
– doświadczenie w tworzeniu rigg’ów, potwierdzone w portfolio
– doświadczenie w tworzeniu rigów postaci humanoidalnych oraz zwierząt, czworonogów, ptaków, itd.
– znajomość programów 3D (Maya, mile widziany: Zbrush)
– umiejętność rozwiązywania problemów
– znajomość produkcyjnego workflow
Oferujemy:
– możliwość pracy przy interesujących projektach pełnych wyzwań
– elastyczne formy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, umowę o dzieło, B2B
– atrakcyjne wynagrodzenie, proporcjonalne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
– praca w środowisku pełnym entuzjastów.
– studio w bardzo dobrej lokalizacji w Warszawie