Rigger 3D

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

– tworzenie i rozwijanie rigg’ów postaci

– współpraca z zespołem modelarzy w celu optymalizacji modeli pod riggowanie

– współpraca z zespołem animatorów w celu tworzenia przyjaznych i spełniających aktualne potrzeby rigg’ów

– tworzenie i rozwijanie systemów ułatwiających pracę animatora

– tworzenie dokumentacji technicznej

Wymagania:

– doświadczenie w tworzeniu rigg’ów, potwierdzone w portfolio

– doświadczenie w tworzeniu rigów postaci humanoidalnych oraz zwierząt, czworonogów, ptaków, itd.

– znajomość programów 3D (Maya, mile widziany: Zbrush)

– umiejętność rozwiązywania problemów

– znajomość produkcyjnego workflow

Oferujemy:

– możliwość pracy przy interesujących projektach pełnych wyzwań

– elastyczne formy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, umowę o dzieło, B2B

– atrakcyjne wynagrodzenie, proporcjonalne do posiadanych umiejętności i doświadczenia

– praca w środowisku pełnym entuzjastów.

– studio w bardzo dobrej lokalizacji w Warszawie