Groomer
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
– Tworzenie setup’ów futra i włosów do animowanych produkcji 3D
– Implementacja oraz optymalizacja futra i włosów do istniejących modeli 3D
– współpraca z działem tekstur oraz FX
– Współpraca z art directorem, oraz resztą zespołu
– Optymalizacja workflow dla futra i włosów
Wymagania:
– Doświadczenie na podobnym stanowisku potwierdzone w portfolio
– Znajomość programu Maya + XGEN
– Dbałość o szczegóły w wykonywanej przez siebie pracy
Mile widziane:
– Znajomość Unity
– Znajomość Houdini
– Znajomość Substance
Oferujemy:
– możliwość pracy przy interesującym projekcie pełnym wyzwań,
– elastyczne formy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, umowę o dzieło, B2B
– atrakcyjne wynagrodzenie, proporcjonalne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
– praca w środowisku pełnym entuzjastów.

