Groomer


Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

– Tworzenie setup’ów futra i  włosów do animowanych produkcji 3D

– Implementacja oraz optymalizacja futra i włosów do istniejących modeli 3D

– współpraca z działem tekstur oraz FX

– Współpraca z art directorem, oraz resztą zespołu

– Optymalizacja workflow dla futra i włosów

Wymagania:

– Doświadczenie na podobnym stanowisku potwierdzone w portfolio

– Znajomość programu Maya + XGEN

– Dbałość o szczegóły w wykonywanej przez siebie pracy

Mile widziane:

– Znajomość Unity

– Znajomość Houdini

– Znajomość Substance

Oferujemy:

– możliwość pracy przy interesującym projekcie pełnym wyzwań,

– elastyczne formy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, umowę o dzieło, B2B

– atrakcyjne wynagrodzenie, proporcjonalne do posiadanych umiejętności i doświadczenia

– praca w środowisku pełnym entuzjastów.